Szorít az idő! Egy Applikációban Számlázás és Elektronikus Fizetés!

Gazdaság

2021. január 1-től a vállalkozásoknak magánszemélyek számláit is fel kell tölteniük a NAV rendszerébe, illetve amennyiben online pénztárgépet használnak, akkor biztosítaniuk kell az elektronikus fizetést a kasszáknál!

“Ennek a közel 40 ezer kereskedőnek gyorsan kell lépnie, hiszen amennyiben nem gondoskodnak az elektronikus fizetési lehetőség biztosításáról, vagy nem jelentik le időben a magánszemélyek részére kiállított számlát, akkor nem tesznek eleget jogszabályi kötelezettségüknek” – mutat rá Várkonyi Gábor, a CMO24 Zrt. vezérigazgatója.

A legjobb megoldás a vállalkozók számára, ha egy vállalkozó egy helyről biztosítja a törvényi megfelelés feltételeit, ezzel csökkentve a bürokratikus procedúrát. A CMO Applikációjával egyszerre tudnak megfelelni, a 2 elvárásnak!

  1. A kiállított számla azonnal bekerül a NAV rendszerébe, 2. Lehetőség van az applikációban az elektronikus fizetés biztosítására.

Március elején a CMO Applikációba fejlesztésre kerül a bankkártya elfogadás – az úgynevezett SoftPOS – megoldás, mellyel a vállalkozó az arra alkalmas telefonnal is ki tudja fizettetni a kiállított számlát.

“Szintén jó megoldás lehet az a hamarosan elérhetővé váló bankterminál, mely egyszerre segíti a számlázást és biztosítja a bankkártyás kifizetést is egyben” – teszi hozzá a vállalat vezérigazgatója, aki rámutat: az érintéses, azaz PayPassos fizetés mellett a mobiltelefonnyi méretű terminál azonnal, bárhol, bármikor, kinyomtatja a számlát, így jelentősen megkönnyíti a vállalkozók adminisztrációs terheit.

„A CMO24 Zrt. a vállalkozások működését szeretné minél egyszerűbbé tenni a komplex megoldásokkal, mely egyben kisebb költségekkel is jár azok számára, akik a CMO megoldásait választják. Jelenleg az egy applikációban való megoldás csak a CMO-nál elérhető” – mondta el Várkonyi Gábor.