Az új önkormányzati vezetés 2015. január 1-jével átalakítja a polgármesteri hivatal szervezeti felépítését. A legfontosabb változás, hogy a főosztályok és osztályok mellett három iroda elnevezésű (Ellenőrzési Iroda, Polgármesteri Kabinetiroda, Főépítészi Iroda) egység segíti a város működését. Egyes szervezeti egységeken belül új csoportok is alakulnak.
Az Ellenőrzési Iroda a hivatal szakmai, pénzügyi, gazdasági, felügyeleti és ügyviteli jellegű ellenőrzési feladatait látja el, a Polgármesteri Kabinetirodán belül létrejön a társadalmi-kapcsolati csoport (cél a sajtóval és a lakossággal való kapcsolattartás), illetve a fejlesztéspolitikai csoport (cél a várost leginkább szolgáló fejlesztések megszervezése, pályázati források lehívása), a Főépítészi Iroda a jövőben is a város egységes képének, arculatának megóvására, alakítására helyezi a hangsúlyt.
debrecen.hu